6 způsobů, jak vylepšit své reklamy na Facebooku: zkoušející sociálních médií
Facebookové Reklamy Facebook / / September 25, 2020
Chcete zlepšit výkon svých reklam na Facebooku?
Zajímá vás, na kterou metriku se podívat?
Pomocí klíčových statistik z Facebooku, abyste zjistili, jak uživatelé reagují na vaše reklamy a jak s nimi interagují, vám pomůže optimalizovat vaše kampaně.
V tomto článku budete objevte šest způsobů, jak vám metriky reklam na Facebooku mohou pomoci zlepšit vaše reklamy na Facebooku.
Exportujte svá data z Facebooku do aplikace Excel
Efektivně analyzovat vaše Facebook reklamní kampaně, potřebujete, aby vaše data byla prezentována jasným a podrobným způsobem. Jedním z nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout, jsou grafy.
Rozhraní pro vytváření přehledů Facebooku bohužel neobsahuje dobré grafy, ale můžete je snadno vytvářet exportováním informací do aplikace Excel. Začněte takto:
Přejděte do přehledů Ads Manager a klikněte na kampaň chcete analyzovat. Nad seznamem reklamních sad vlevo klikněte na tlačítko Sady reklam v této kampani a vyberte tuto kampaň.
Pokud váš přehled neobsahuje požadované metriky, můžete je přidat. Klikněte na Výkon a poté Přizpůsobit sloupce.
Další, klikněte na Rozpis a vyberte Podle času a poté Den takže můžete vidět výsledky za každý den.
Konečně, klikněte na tlačítko Exportovat vpravo exportovat tuto zprávu do Excelu. Jakmile vložíte všechny tyto informace do Excelu, můžete snadno vytvářet grafy trendů, které vám pomohou lépe porozumět výkonu a výsledkům vaší kampaně.
Zde je seznam nejdůležitějších metrik, na které je třeba se zaměřit, a jak je použít k porozumění a auditu vašich reklamních kampaní na Facebooku.
# 1: Sledujte CTR a změřte odvolání reklamy
Míra prokliku (CTR) je jednou z nejpopulárnějších metrik používaných online inzerenty. Představuje poměr mezi počtem zobrazení a počtem obdržených kliknutí.
Protože získání konverzí obvykle vyžaduje, aby uživatelé nejprve klikli na reklamu, stala se CTR pro mnoho inzerentů klíčovou metrikou. Nadchnou se pro vysokou CTR, znepokojují se, když je příliš nízká, a často vyhledávají informace o tom, co je standardní CTR pro jejich odvětví nebo trh.
Ve skutečnosti je CTR pouze známkou toho, jak se uživatelé o vaši reklamu zajímají. Už ne.
Ano, pokud cílení je správný a váš produkt je dobrý, vysoká CTR pošle větší provoz, což může vést k většímu počtu konverzí. Kampaně s nízkou CTR však stále dokážou dosáhnout dobrého výsledku ROIa kampaně s obrovskými CTR nemusí přinést vůbec žádné výnosy.
Existují obvykle dva důvody nízké CTR:
- Špatná reklama: Pokud je cílení správné, ale vaše reklama je špatná (například má špatný obrázek, kopie reklamy není poutavá, neexistuje výzva k akci atd.), Uživatelé vaší reklamě nevěnují pozornost.
- Špatné cílení: Možná máte dobrou reklamu, která se zobrazuje nesprávnému publiku. V tomto případě bude CTR pravděpodobně nízká.
Pokud má vaše kampaň nízkou CTR, je čas tyto dva prvky analyzovat.
CTR se také může časem snižovat s rostoucí frekvencí. Pokud se uživatelům začne vaše reklama zobrazovat vícekrát, pravděpodobně na ni nebudou klikat, pokud se tak již stalo.
CTR obvykle není klíčovou metrikou výkonu, pokud není vaším hlavním cílem zvýšení provozu. Je to však dobrá metrika pro pochopení toho, jak se uživatelé o vaši reklamu zajímají.
# 2: Podívejte se na CPM, abyste pochopili své celkové náklady
Cítíte se někdy frustrovaní nebo ztraceni, protože vaše kampaně nedosahují očekávaného výkonu? Možná nezískáváte mnoho zobrazení nebo jsou vaše konverze dražší, než jste čekali. Když k tomu dojde, máme tendenci obviňovat reklamu nebo cílení a zkoušet nové obrázky, kopie reklamy a možnosti cílení.
Problém však může být externí. Pokud platíte za zobrazení (což je případ většiny kampaní), nejlepší způsob, jak to zjistit, je podívat se na CPM (cena za 1 000 zobrazení).
Při platbě za zobrazení je CPM definována dvěma hlavními faktory:
- Jak snadné je oslovit uživatele ve vaší cílové skupině. Čím konkrétnější je cílení, tím vyšší je CPM.
- Počet konkurenčních kampaní, které se snaží oslovit stejné cílové publikum jako vy.
I když to většina inzerentů teoreticky ví, často při analýze výsledků kampaně zapomíná na CPM. Když se CPM zvýší, vaše celkové výsledky budou dražší, bez ohledu na to, jak zajímavé jsou vaše inzerát je nebo kolik konverzí získáte.
Ale účinnost vašeho rozpočet může být ovlivněna také CPM. Za předpokladu stálého rozpočtu po určitou dobu bude zvýšení CPM znamenat méně zobrazení, jak vidíte v níže uvedeném grafu. (Všimněte si, jak jsou grafy CPM a zobrazení symetrické.)
Méně zobrazení znamená méně šancí na konverzi. A vyšší náklady znamenají, že každá konverze bude také dražší.
Pokud tedy výsledky nejsou podle očekávání, před zvážením nových reklam nebo možností cílení zkontrolujte svoji CPM.
# 3: Změřte CPC a změřte kvalitu reklamy
Nebylo by skvělé mít metriku, která představuje jak zájem uživatelů o reklamu (CTR), tak celkové náklady na kampaň (CPM)? Tomuto účelu slouží cena za kliknutí (CPC).
Ve skutečnosti platí, že při platbě za zobrazení (opět většinou), CTR a CPC jdou ruku v ruce. Tento vztah můžete vidět v následující tabulce. Všimněte si, že čáry jsou téměř symetrické.
Získejte marketingové školení YouTube - online!
Chcete zlepšit své zapojení a prodej na YouTube? Poté se připojte k největšímu a nejlepšímu shromáždění marketingových odborníků YouTube, kteří sdílejí své osvědčené strategie. Dostanete podrobnou živou instrukci zaměřenou na Strategie YouTube, tvorba videa a reklamy YouTube. Staňte se marketingovým hrdinou YouTube pro svou společnost a klienty při implementaci strategií, které mají ověřené výsledky. Toto je živé online školení od vašich přátel v Social Media Examiner.
KLIKNĚTE ZDE PRO PODROBNOSTI - VÝPRODEJ UKONČÍ 22. ZÁŘÍ!Předpokládejme například, že máte rozpočet 20 $ s CPM 10 $. To znamená, že získáte 2 000 zobrazení. Pokud jste na ně zaznamenali 200 kliknutí, CTR byla 10% (2 000 x 10% = 200). To znamená, že vaše CPC byla 0,10 USD (20 USD / 200 = 0,10 USD).
Nyní, pokud ve stejném scénáři získáte 400 kliknutí, byla vaše CTR 20% (2 000 x 20% = 400). A v tomto případě 20 $ / 400 = 0,05 $.
Jak vidíte, s nárůstem CTR klesá CPC a naopak.
Jak jste však viděli dříve, s rostoucí CPM se zvyšují i vaše celkové náklady, včetně CPC. To znamená, že i když jsou CTR a CPC stále propojeny, jejich chování nemusí být po celou dobu přesně symetrické. Můžete to vidět na následujícím obrázku. Všimněte si, jak jsou CTR a CPC stále propojeny, ale CPM může významně ovlivnit hodnotu CPC.
Předpokládejme, že ve druhém scénáři nad CTR bylo stále 20%, ale CPM vzrostla z 10 $ na 20 $. V takovém případě byste získali pouze 1 000 zobrazení, ai když by CTR zůstala na 10%, poskytlo by to 100 kliknutí. V tomto případě by CPC byla 20 $ / 100 = 0,20 $.
To je krása CPC. Nejen, že doplňuje informace o CTR, aby pochopil zájem o vaši reklamu, ale také poskytuje informace o celkových nákladech.
# 4: Monitorování zobrazení za účelem vyhodnocení spolehlivosti dat
Mnoho uživatelů nepovažuje zobrazení za hlavní metriku. Koneckonců, počet zobrazení představuje pouze to, kolikrát Facebook zobrazil vaši reklamu, bez ohledu na to, zda jí lidé věnovali pozornost.
Ve skutečnosti se tato metrika obvykle používá pouze v kampaních na propagaci značky. Lidé si myslí, že čím více zobrazení jejich reklamy získají, tím vyšší je šance, že se jejich značka dostane ven a uživatelé se o jejich reklamy budou zajímat. Pamatujte: jedinou metrikou, která vyjadřuje zájem uživatelů o vaši reklamu (nikoli nutně o váš produkt, jak uvidíte za okamžik), je CTR.
Počet zobrazení je však dobrou metrikou, kterou lze použít, když optimalizace kampaní. Optimalizace kampaní vyžaduje testování A / B, což znamená vytvoření mnoha verzí vaší reklamy a dokonce i vytvoření více reklamních sad. Cílem je zlepšit výsledky kampaně pozastavením prvků s nízkým výkonem a vložením rozpočtu do prvků s nejlepším výkonem.
K tomu potřebujete spolehlivé informace. Pokud vaše výsledky vypadají velmi dobře (nebo velmi špatně), ale vaše reklama zaznamenala jen několik set zobrazení, jak můžete těmto informacím věřit? Výsledky se ve skutečnosti mohou s budoucími dojmy úplně změnit.
Stejně jako u jakékoli marketingové výzkumné činnosti potřebujete dobrou velikost vzorku, abyste věřili obdrženým informacím. To je místo, kde se zobrazení stávají důležitou metrikou. Obvykle chcete mít alespoň 1 000 zobrazení, abyste začali důvěřovat svým datům, i když byste mohli získat 5 000 až 10 000 zobrazení, tato data by byla mnohem spolehlivější.
# 5: Porovnejte CTR s konverzními kurzy, abyste mohli vyhodnotit svoji nabídku
Mít vysokou CTR, ale nedostávat dostatek konverzí, je frustrující pocit. Pokud uživatelé mají o reklamu zájem, proč neprovádějí konverzi?
Dobrou zprávou je, že stejně jako CTR představuje zájem uživatelů o vaši reklamu, konverzní poměr představuje zájem uživatelů o to, co nabízíte, poté, co kliknou na vaši reklamu. Jde o poměr mezi počtem kliknutí na reklamu a počtem generovaných konverzí.
I když to však závisí na počtu kliknutí, není to přímo závislé na CTR. Ve skutečnosti, když je CTR vysoká (tj. Když se uživatelé o reklamu zajímají), je konverzní poměr dobrým způsobem, jak pochopit, co se děje mimo reklamu; to znamená na vašem vstupní stránka nebo web.
Vysoká CTR a nízká míra konverze jsou obvykle známkou toho, že se uživatelům nelíbí něco, co vidí na cílové stránce. Mezi nejčastější důvody patří:
- Špatná vstupní stránka
- Drahý produkt
- Klamání reklamy
- Chybějící informace v reklamě
- Špatné nákupní podmínky
Konverzní poměr jde ruku v ruce s CPA. Když se tedy konverzní poměr zvýší, CPA se sníží a naopak. Tento vztah je však vždy ovlivněn CPM. Toto chování můžete vidět v následující tabulce.
Všimněte si, jak jsou řádky CPA a konverzního poměru téměř symetrické, ale stále jsou ovlivněny fluktuacemi CPM.
# 6: Kombinujte konverze a CPA a změřte návratnost investic
Konverze se obvykle používají jako hlavní metrika ke sledování úspěšnosti kampaně. Je vysoký počet konverzí vždy dobrou zprávou? Ne nutně. Pokud za získání těchto konverzí utratíte více peněz, než je skutečná hodnota, kterou vrátí, nebude vaše kampaň zisková.
Proto byste vždy měli vzít v úvahu konverze spolu s cenou za konverzi (CPA nebo cena za akvizici).
Nízká CPA je vždy dobrá zpráva a jedním z nejlepších způsobů, jak optimalizovat kampaň, je zaměřit se na reklamy a prvky produkující nízkou CPA. Samotná nízká CPA zároveň nestačí a vyžaduje pro vytvoření kampaně vysoký počet konverzí úspěšný. Nízká CPA s nízkými konverzemi je ve skutečnosti známkou velmi pomalého doručování kampaní, kdy Facebook využívá malé rozpočty.
CPA a převody jsou dvě metriky, které vždy fungují společně. Nenechte se tedy příliš vzrušovat, pokud jen jeden z nich vykazuje dobré počty.
Závěr
Spouštění reklam na Facebooku je jedním z nejlepších způsobů propagace vašeho podnikání online. Sociální síť není pouze číslo jedna v celkovém počtu uživatelů, což znamená, že můžete svou reklamou potenciálně oslovit více lidí, ale je také univerzální, pokud jde o reklamní nástroje a možnosti.
Díky takové široké škále možností však může být vaše kampaň matoucí analyzovat, pokud nevíte, kde hledat nebo co každá metrika ve skutečnosti znamená. Znalost významu vašich metrik vám umožní optimalizovat kampaně více než jedním způsobem. CPA můžete například snížit vylepšením reklamy a vstupní stránky, ale také vyhledáním publika s nižší CPM atd.
Co myslíš? Které metriky obvykle používáte k měření výkonu kampaně? Jaké kroky podniknete, když jsou náklady na vaši kampaň příliš vysoké? Které reklamní prvky obvykle A / B testujete, abyste optimalizovali své kampaně? Podělte se o své myšlenky v komentářích níže.